16. júla 2014

Dobré jedlo s receptami od Hrnčeka

Po Monike z foodblogu LaPetit sa v najnovšom čísle Dobrého jedla objavuje ďalší príspevok zo série od slovenských foodbloggerov, tentokrát odo mňa. V augustovom čísle nájdete krásne sezónne recepty z ovocia a zeleniny, čo dozrievajú práve teraz v našich záhradách. 

Na 3 stranách venovaných Hrnčeku-var sa dočítate aj niečo o mne a môžete si ukulináriť pár zdravých receptov z mojej kuchyne.



Páči sa mi voľnosť, ktorú mi Slávka z redakcie vložila do rúk, a tak som celý svoj príspevok pripravila v rámci môjho konceptu zdravého života a varenia. Nájdete 3 recepty vhodné pre rôzne intolerancie na potraviny – pri bezlepkovej, bezlaktózovej či bezvaječnej diéte. Avšak nie je pravidlom, že zdravo musia jesť iba chorí ľudia, u nás doma je to čisto z ideového presvedčenia. Navyše, zdravo nemusí vôbec znamenať nepríjemné obmedzovanie sa. Zdravo a chutne sa variť naozaj dá, chce to iba trošku vôle a viac invencie. 

Dobré jedlo dostanete aktuálne v predajnej sieti, tak si skočte pre inšpiráciu a pár letných receptov. 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára